Beste patiënt,

Graag delen wij U mee dat groepspraktijk PUUR terug opgestart is en dat U terug bij ons terecht kan voor uw behandelingen.
Voor een afspraak Osteopathie of kinesitherapie kan U ons telefonisch, per sms of per e-mail bereiken.
Voor Uw en onze veiligheid en om uw bezoek aan onze praktijk zo vlot en veilig mogelijk te laten verlopen, vragen wij U volgende maatregelen in acht te nemen :

-    Behandelingen zijn enkel mogelijk als U voorafgaandelijk geen gekende ziektesymptomen voor Covid-19 vertoont of ervaart. Indien een huisgenoot in quarantaine is of Uzelf gedurende de laatste 14 dagen voorafgaand aan uw bezoek ziektesymptomen vertoonde, gelieve dit dan duidelijk te melden bij het maken van uw afspraak.
-    Wij vragen U, om de “social distance” te kunnen garanderen in ons kabinet, buiten in uw auto of bij uw fiets te wachten tot uw behandelende therapeut U komt halen.
-    Graag ook alleen (niet onder begeleiding) binnen te gaan voor uw behandeling.
-    Wij vragen U een mondmasker te dragen en bij het binnenkomen en verlaten van de praktijk uw handen te desinfecteren aan het contactloos alcoholgelapparaat bij de inkom.
-    U mag uw eigen handdoek meebrengen.
-    Na het omkleden vragen wij U nogmaals uw handen te desinfecteren alvorens op de behandeltafel plaats te nemen.
-    Gelieve zoveel mogelijk contactloos af te rekenen via bancontact of payconiq.
-    Een eventuele vervolgafspraak wordt in de behandelkamer gemaakt.

Voor een goede hygiëne desinfecteren wij de behandelruimte na elke behandeling en uw therapeut draagt professionele beschermkledij (mondmasker, desinfecteerbare schort, handschoenen en indien nodig een gezichtsscherm).
Bij voorbaat dank voor uw begrip en medewerking.

Met vriendelijke groeten,
Het PUUR team